понедељак, 1. децембар 2014.

Inspirational photos 2-Inspiracija 2

Videla sam da je prosli post na ovu temu najpregledaniji i najkomentarisaniji,tako da sam odlucila da napravim jos jedan takav,ali sa vise teksta.Opet ce biti u nekom novogodisnjem stilu!
Neko me je pitao o DIY postovima.Potrudicu se da vam dam neke ideje uskoro.Imam neke knjige sa upustvima kako se pravi,tako da cu se potruditi nesto odatle da vam pokazem,dok cu nesto i ja sama smisliti!Mozete mi i u komentaru napisati o cemu biste zeleli da pisem :-*

I saw that inspirational post is the most popular post on my blog,so i decided to make a new one,of course,with more text.Its again inspirational post about Christmas!
Someone asked me for DIY posts.I will try to make post about that.I have some books with instructions how to make things for New Year,so I will try to make DIY post.
-Im sorry if i make a mistake in writing,because i dont speak English very well!


 Bas nam u ovim hladnim,kisnim danima trebaju neke lepe i tople cizmice!Ove Hunter su stvarno najbolje!Imate da ih kupite u Office Shoes-u!Jeste da su skupe,ali su najbolje!
We really need in this cold,snowy days some warm and comfortable shoes!I very like Hunter boots!
 OMG!Kako slakto kucence!Ko nebi zeleo ovakvog jednog?Ako neko mozda zna nek mi napise u komentaru koja je ovo rasa?Labrador?Zlatni retriver?Nemam pojma :-)
OMG!Such a adorable dog!Who dont like to have puppy like this?
 Ove zime popularni su dzemperi sa irvasima,medvedicima..sve u novogodisnjem stilu.Cak se i dosta nose ovakvi oversized dzemperi!Imate ih u raznim prodavnicama po gradu,samo se prosetajte,necete znati koj pre da kupite!Ja sam juce bila u Springfield-u i tamo ima puno lepih dzempera u novogodisnjem stilu!
This winter this oversized and sweaters in Christmas mood are very popular!There are a lot of sweaters like this in local shops!You just need to take a look!
 Perfektan outfit!Sta vi mislite?Jako mi se dopada kada u nekoj super stylish kombinaciji viri kosulja!
Perfect outfit!What do you think?I really like when in one super stylish outfit shirt sources!



 Kuca iz snova!Veoma volim kuce koje imaju velike prozore,tacnije prozor im je kao zid!Od plafona do tepiha!Ovo mora da je kuca nekog bogatasa na Beverly Hillls-u!
Dream house!I really like houses with very big windows!This house is sure house of some very rich people!

 Prethodna slika kuca iz snova,sada ormar iz snova!Ko ne bi zeleo da ima ovoliko cipela?
Dream closet?Who wouldnt like to have closet like this?With a million pairs of shoes?
 Super outfit!Ja veoma volim outfite koji su sareni kao ovaj,mislim na lepo uskladjene boje.Dopada mi se kako se torba uklapa sa suknjom!Po meni ovaj outfit je za 10+
I very like outfits like this!With a lot of colours,with stylish bag...

 Ko ne bi zeleo da poseti London u ovakvim zimskim danima?Zavejan London,puno ljudi,prodavnice sa svih strana...Grad koj vredi posetiti!
Who wouldnt like to visit London in this snowy days?Snowy London,a lot of people,shops all around...
 Ova torbica je nesto najsladje sta sam videla u poslednje vreme!Volim ove baby pink boje!Ove nitne super ukrasavaju cipele.Po meni,ova torba i ove cipele bi ucinile outfit perfektnim!
 Veoma lepa novogodinsnja torta!Da li vi pravite torte za novu?Koja vam je omiljena poslastica tokom ovih hladnih dana?Ja sam skroz zaljubljena u Milka Cake&Choc!
What a beautiful New year cake!Do you make cakes for New Year?Whats your favorite taste?What about favorite sweets this cloudy and snowy days?


 Veoma lepa kuglica.Ima puno ovakvih povodom Nove godine u JYSK-u i Home Centru.To su moja dva omiljena mesta za kupovinu novogodisnjih ukrasa!
 Jos jedan novogodisnji kolacic!Da li ste nekada jeli makarunse?Da li vam se dopadaju?Ja sam ih jela nekoliko puta,nista posebno,lepsa je Milka :-)
Have you ever eaten a macarons?I ate that twice and its not anything special.I like more Milka sweets :-)
 Veoma slatke rukavice!Mora da su od nekog iz Kanade(zbog lista koji se nalazi na rukavicama).Kako izgledaju vase omiljene rukavice?Gde ste ih kupili?Bas me zanima :-*
Very pretty gloves!Its for someone in Canada(because there are a leaf).How your favorite gloves look?Where did you buy them?I would like to know!

 WOW!Veoma lepa kosa!Bas volim ovakve kikice i cesto ih nosim.Takodje mi se jako dopada i ova kosuljica.Idalje ima slicnih po gradu,pogldajte ako vas interesuje!
WOW!Such a good hair!I like hairstyles like this,and i wear it often.Also i really like shirts like this!

 Nedostaje mi leto!Da pobegnem malo od ovih ledenih dana u Srbiji!Pa ko jos voli zimu?Ja je volim zbog grudvanja i vremena provedenog sa prijateljima,ali bas mrzim zimu zbog slojeva odege koje moramo staviti na sebe :-)
I need summer right now!Who likes winter?I like to have a snow fight,to spend time with friends on snow,but i hate winter because we have to wear a lot of clothes!
 Danas nam je poceo decembar!Imate jos 30 dana da uzivate u 2014,a posle pocinje 2015,nova godina,novo poglavlje u zivotu!
Now its 1st December!Its only left 30 days to enjoy 2014,and then,its 2015,new part of our life!
Jos kolacica!Jako mi se dopadaju ovakvi cupcakes!Ja sam imala slicne za rodjendan!Sta vi mislite o ovakvim kolacicima?Da li ih volite?
More cupcakes!I really like cupcakes like this!I had the same for my birthday!What do you think about them?Do you like to eat them?

Nadam se da vam se post dopao!Ako jeste,kazite mi to u komentarima,a ako imate neke savete ili zamerke slobodno mi ih pisite dole!Hvala vam :-*
Do you like this post?If you like,just write me in the coments,or if you have some suggestions or something  like that,just write me!Thanks "-*

30 коментара:

  1. Super post.. Zavrsila ja pisanje posta.. Usla na fb i na stranicu HEJ!. Vidim blog i otvorim ga, kad ono slican post koji sam ja napisala prije 4/5 minuta.. Hehhehhe...
    Odlican post, praticu te! <3

    Pogledaj i ti moj blog i follow/uj me! <3 http://girlwithstyle1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. This makes me so excited for the holiday season!! I can't believe it's already December! Great post :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ОдговориИзбриши
  3. Pridruzi se mom blogu,Ja sam tvom,super je post,jako mi se svidja!
    http://wathermelonlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan blog :))

    pratim te, nadam se da ces i ti mene :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Bas su kul slike, a svidja mi se i kako ih opisujes! ♥
    http://onmywaybyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Extraaa! Bas mi se svidjaju slicice! Ljub ljub

    Www.Anavranjes.Blogspot.Com

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su zaista prelepe!

    Skoro sam napravila blog, da li bi mogla da ga posetis?
    eleene.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Preslatke sličice! Ove Hunter čizme su odlične, imam crvene ali su i ove pink predobre! :))

    November Favorites

    Neon colors - Check out latest outfit post! :)
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  10. Decembar nas sve inspirise na neki divna nacin. Simpa fotke!

    www.katarinasharon.com

    ОдговориИзбриши