субота, 29. новембар 2014.

Nova Godina stize!

Cao dragi moji!Ovo je moj cetvrti post za danas.Napolju je vreme veoma lose,tako da sam u kuci smorena.Vidim danas je 29.novembar,uskoro nam dolazi Nova godina!Veoma sam uzbudjena zbog toga,sneg,pokloni,ukrasen dom,grad,raspust...Uh jedva cekam!Ovaj post sam odlucila da posvetim nekim stavrima koje su neizbezne pred novu godinu,tako da pocnimo!


1.UREDITE SVOJ ORMAR!
Zima stize,moramo nasu tanku odecu i majce na kratke rukave koje toliko volimo spakovati.Ali,na njihovo mesto dolaze dzemperi,kaputi,perjane jakne...Ove zime su u trendu siri i duzi dzemperi,tj.oversized.Moj ormar je pun takvih.Takodje sam pogledala po prodavnicama,popularni su i dzemperi sa medvedicima,irvasima,deda mrazom,pahuljama...Preporucujem vam da se prosetate malo po prodavnicama,nacicete fenomenalne zimske komade.



2.Kapeeeeee
Kad dodje zima,kapice su neizbezne.Ja volim one mekanje,pufnaste.One idealno idu uz svaku frizuru,pustenu,talasastu,kikicu...Svaki outfit ucine fenomenalnim.



3.KLIZANJE,GRUDVANJE,SKIJANJE
Mislim da nema osobe koja mrzi sneg i dobre stvari koje nam on donosi.Ja ga obozavam.Volim grudvanje sa drustvom po parku,takodje volim kada svi zajedno odemo na klizanje.Jedva cekam februar da zajedno sa roditeljima provedem nekoliko dana skijajuci na Kopaoniku!Omiljeno doba godine stize!



4.UKRASAVANJE KUCE I DVORISTA
Prva stvar koja mi padne na pamet kad se pomene zima jeste topao dom i ukresena jelka pored kamina.Ja uzivam dok sa majkom ukrasavam kucu.Volim da na taj nacin unosim zimske carolije u moj dom.Sto se tice ukrasa,sezona prodavanja istih je vec pocela,promuvajte se malo po prodavnicama,videcete da svakakvih gluposti ima :-).Moja omiljena mesta za kupovinu novogodisnjih ukrasa jesu Home Center,JYSK,Roda itd.



5.NOVOGODISNJI KOLACI
Tokom zime najvise volim da se zasladim kolacicima u obliku deda mraza,pahuljica,irvasa ili takozvanog Gingerbread-a.Recepte za takve kolaze mozete naci na internetu.Ja ih najcesce ukrasavam slagom i nekim sljokicama koje kupim u obliznjoj poslasticari.


Nadam se da vam se ovaj post dopao.Planiram da postavljam cesce,tako da ce ovih dana piti puno postova o Novoj godini,kolacicima,zimskoj modi itd.Takodje mozete i ideje za postove da mi pisete u kometare.XOXO :-*

2 коментара:

  1. Sve je baš cool..Da li znaš možda neki sajt ili da li imaš ti neke ideje kako napraviti sam novogodišnje ukrase ili slično?
    btw. Blog je stvarno super! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!Ovakvi komentari mi puno znace!
      Sto se tice ukrasa i ostalih DIY stvari,imam neke ideje,ali naravno pogledacu na internetu pa vam dati link gde mozete pronaci fenomenalne ideje!
      Imam ja neke knjige sa takvim idejama,tako da cu se potruditi da ih napravim i slikam vam kako sve to izgleda i da vam objasnim kako se pravi.
      Hvala puno :-*

      Избриши