субота, 29. новембар 2014.

My November Favorites-Novembarski favoriti

Cao svima!Odlucila sam da jedan post posvetim mojim favoritima ovog meseca.Bice tu sminke,kozmetike ali i random stvari.Da ovaj post ne bude predugacak,hajde da pocnemo!

Hi everyone!I decided to write a new post about my favorites thid month.In this post will be a lot of akeup,cosmetics and random stuffs!And lets start!

1.AVON GEL FINISH NAIL POLISH-royal vendetta
Ja veoma volim svetle nijanse laka,njih cesce nosim.Ali kada je moja majka kupila ovaj,zaljubila sam se u sekundi.Lepsi je kada se namaze na nokte nego kako izgleda u pakovanju.Cena mu je oko 300 dinara ja mislim.

I really like lighter shades of nail polishes,im wearing it always.But when my mom bought this i really fall in love.
i found this photo on internet because i cant upload mine

2.BABY LIPS-PINK PUNCH
Obozavam baby lips odkad je stigao u Srbiju.Kad je stigao odmah sam ih sve pokupovala.Ova roze nijansa je meni najbolja.Ostavlja svetlo roze trag po usnama.Volim i sto ima hidrantno dejstvo,jer primecujem da su mi usne mekse i po ovoj hladnoci se ne suse.
I love baby lips since we have it here in Serbia.When it arrived here,i bought all colection.This pink shade is my favorite.It is very hidrate-i need it for this cold winter.


3.ROSAL LIP BALM-VIOLET TOUCH
Ja sam kupila ovaj rosal pre dosta vremena,mislim u januaru ove godine.Nisam ga mnogo koristila,ali u zadnje vreme ga koristim sve cesce jer mi odgovara uz outfit.
I think that rosal lip balms you cant buy in America,UK...So im not gonna write about it.If you want to know,on the right side og my blog its translate tool,so you can translate!

4.ORIFLAME VERY ME SWIRL-EXPLOSIVE PINK LIP GLOSS
Ovo sam dobila na poklon za rodjendan.Najvise mi se dopada njegov miris-mirise kao cist secer.Kada ga stavim na usta,polovinu pojedem :-).Veoma lepo izgleda na usnama.
I got this for my birthday.It smells very good-like sugar!When i put it on my lips,i lick it all the time!It looks very good on lips!
5.DOVE DEODORANT-ORIGINAL
Volim miris dove kreme.Ovaj dezadorans mirise bas slicno.Dobar je protiv znojenja.Stavljam ga svaki put posle kupanja ili ujutro pre skole.Volim dove dezadoranse,omiljen mi je ovaj i invisble dry.
I love Dove creams.This deodorand smells the same.Its very good prespirant.I put it every time after shower,or in the morning before school.I really like Dove deodorants,my favorite is this ant invisible dry.
6.FRUTTINI CHERRY VANILLA BODY SPRAY
Ovaj bodi sprej sam takodje dobila za rodjendan.Veoma mi se dopada kako mirise.Nosila sam ga svakog dana u skolskom rancu i prskala se tokom malog odmora.Sve moje drugarice imaju po neki iz fruttini kolekcije.Dugo se oseca.
This body spray i got for my birthday.I really like how it smells.I was carring it in my backpack for school.My friends also have some body sprays for fruttini collection.

7.DM SHE EYEBROW PENCIL-SHADE 002
Dugo sam bila u potrazi za dobrom olovkom za obrve.Ja ne volim da bas jako podebljam obrve,ali volim da ih naglasim.U dm-u sam pronasla ovu jako jeftinu olovku za obrve(nesto oko 200 din).Mislila sam da nije nista posebno za tu cenu.Za cenu od 200 din,veoma je dobra!
8.BALEA SOFT&CLEAR NIGHT CREME
Ovo sam stavljala svako vece pre spavanja.Zadovoljna sam dejstvom.Preko noci umiruje kozu,smanji crvanilo.Miris mu je cudan,ali nije nepodnosljiv.Meni se jako dopada i nastavicu da ga koristim i sledeceg meseca.
I put this on my face every night before i go to bed.During the night it recudes pimples.It smells weird,but its ok.I really like it,and i will use it in december!


 9.GARNIER PURE ACTIVE FACE WASH
Ovim sam prala lice tokom novembra.Mogu da kazem da deluje veoma dobro protiv bubuljica.Lice sam svakog jutra i svake veceri prala sa njim.Pomaze.Kosta negde oko 700 din,ali je BAS dobar za taj iznos.
I washed my face with this every morning and night.I can say that this thing is very good.It prevents your pimples.
10.MILKA CAKE AND CHOC
Kad sam ovo ugledala u prodavnici,momentalno sam ga ubacila u korpu.Kad sam ga probala,toliko je bilo ukusno da sam pojela celo pakovanje.Sad se uzdrzavam od takvih slatkisa,ali sad ce nova godina,tad je su slatkisi i poslastice neophodne!
11.PRETTY LITTLE LIARS
Ovu seriju sam pocela jos pre 3 meseca da gledam,ali sam odgledala prve dve sezone i stala.Skoro sam pocela da gledam trecu sezonu i dnevno odgledam po 3,4 epizode!Preporucujem vam svima da pogledate barem jednu epizodu,uvericete se koliko je serija odlicna i zanimljiva!
I hope you enjoyed this post!Nadam se da ste uzivali u ovom postu!
XOXO!

10 коментара:

  1. Pravi sam zavisnik od Milka cake and choc jedan od boljih slatkisa kod nas :)
    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se u potpunosti!Milka po meni proizvodi najbolje slatkise :-)
      Hvala na komentaru XOXO

      Избриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam jedno pitanje,preko kog sajta gledaš Pretty Little Liars,a da ima prevod?Usput,obožavam tvoj blog i redovno ga pratim! <3

    ОдговориИзбриши
  4. evo ti neke ideje kako da svoje favorite meseca lakova iskoristis!
    http://sveonoktimanajednommestu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Sada sam saznala za tvoj blog preko casopisa 'Bravo' i moj prvvi utisak je bio odlican!Samo tako nastavi!

    Poseti i uclani se u moj blog.
    cool-teenage-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши